Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone 4S vs. Galaxy S II
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: iPhone 4S vs. Galaxy S II

iPhone 4S vs. Galaxy S II 14. Jan 2012 20:46 #247883

• Thunderman
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ganske kort... Jeg skal have ny telefon, men hvilken af de nævnte skal jeg vælge... Og hvorfor?

Thunderman
Gå i seng med røv der klør, vågn op med fingre der lugter.

Jeg er stoppet med at bruge mit blinklys... Det rager fandme ikke alle de andre hvor jeg er på vej hen.

Sv: iPhone 4S vs. Galaxy S II 15. Jan 2012 11:52 #247884

• Sol
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg ville vælge iPhonen, men jeg har heller ikke prøvet android i noget tid, så ved ikke om det stadig er langsomt og ulogisk at bruge.

Hvilken Telefon har du nu?
Der er en grund til at rød Tuborg smager af armsved...

Sv: iPhone 4S vs. Galaxy S II 15. Jan 2012 12:23 #247885

• Thunderman
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg har en ældgammel Samsung GT-S 5230... Og jeg er ikke imponeret over den, så nu skal det sgu være. Måske er det også den der er skyld i at jeg er en smule skeptisk over for at købe en Galaxy, men der er jo sket meget siden jeg fik den gamle. Hælder nok mest til iPhone lige nu, men det kunne jo være at der var nogen som havde lidt brugbare erfaringer med en, eller begge, telefoner.

Thunderman
Gå i seng med røv der klør, vågn op med fingre der lugter.

Jeg er stoppet med at bruge mit blinklys... Det rager fandme ikke alle de andre hvor jeg er på vej hen.

Sv: iPhone 4S vs. Galaxy S II 15. Jan 2012 13:04 #247886

• Midtjyden
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Har ikke så meget erfaring med en iphone, da jeg aldrig har ejet en, men man kan ikke tage fra dem at deres styresystem er brugervenligt og bare fungerer superhurtigt og intuitivt (har haft en ipod touch)

Nu har jeg så netop en Samsung Galaxy S II og må sige at det er den bedste telefon jeg har ejet...Har ikke et sekund fortrudt den. Har ikke oplevet problemer med at den er langsom, eller man løber tør for plads når man installerer programmer (som jeg oplevede med HTC Desire'n). Men jeg vil sige det nok er lidt et 'religions'-spørgsmål, om man er til android eller apple - det fungerer begge to supergodt.
Paris_Hilton er ligesom Hannibal Hildorf...man ved ikke om han er ægte..
Ignore the Paris_Hilton.

Sv: iPhone 4S vs. Galaxy S II 15. Jan 2012 18:07 #247887

• Thyring
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Nu er jeg så "heldig" - Kan i føle sarkasmen - at jeg er bruger af Symbian, så har ikke prøvet hverken Iphone (dog touch) eller android....

Altså Apple er jo Apple og det fungere!

Men af hvad jeg har hørt fra venner og bekendte så er den Samsung Galaxy S II super fed....
Between your eyes - Take a look

Sv: iPhone 4S vs. Galaxy S II 03. Feb 2012 18:24 #247916

• Ditex
  • IKKE ONLINE
  • Noob
Jeg har selv IPhone 4S (Har haft IPhone siden 3G version og ellers alle modeller til nu), en super fed telefon, der er indbegrebet af lækkert design og smooth moves.

Men hvis jeg i dag skulle købe ny telefon, ville jeg købe Galaxy S II.

Hvorfor?

Fordi IPhone 4S batteritid er til grin. Den holder to - tre dage i flymode, og ved normalt brug ca. 16 timer. Den kan uden brug i løbet af en nat bruge over 30 %. Dette kan Apple åbenbart ikke finde ud af at fikse. Den skal lades hver nat, og det er selvom jeg har brugt den til at tjekke mail en gang, og sende 5 sms'er.
Sidste redigering: 03. Feb 2012 18:25 af Ditex.

Sv: iPhone 4S vs. Galaxy S II 05. Feb 2012 00:05 #247917

• Thyring
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Så har jeg selv solgt min sjæl....

Og må sige DAMN!!! den Iphone 4s er nice!!!!
Meeen må give Ditex ret i at strømniveauet er ikke noget at råbe hurra for... Men den er hurtig, og alt fungerer bare...

Dog uden erfaring med Galaxy, så er jeg en glad mand!
Between your eyes - Take a look
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.25 sekunder

Kontakt oplysninger

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Partnere og venner

www.Billigvoks.dk
www.Coolstuff.dk