FAQ  Søg  Tilmeldte brugere  Grupper       Login  Tilmeld 

<  Musik  ~  Søger sms lyd

Skriv nyt emne
xelajd
Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 10:25
Besvar, med citat
Moderator
Moderator Indmeldt: 01. sep 2005 Indlæg: 7804 Geografisk sted: Horsens
Jeg søger lige en ny SMS lyd på min telefon, jeg synes bare at det er længe jeg har haft min nuværende og ville derfor høre om i har andre nogle ide'er...

De sidste jeg har haft er:
Tuborg - Det er en OMMER
Achmed - Knock knock, Who's there? ME I KILL YOU!
Assjack

Så det må godt være noget i stil med det, men lige hvad har jeg ikke en ide til!

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 10:47
Besvar, med citat
Stjerne bruger
Stjerne bruger Indmeldt: 27. maj 2008 Indlæg: 673
Jeg har en tone fra DSB. Den der kommer lige inden man får noget information over højtalerne. Kan godt uploade den hvis det har interesse.

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 10:49
Besvar, med citat
Super bruger
Super bruger Indmeldt: 10. jul 2008 Indlæg: 360 Geografisk sted: KBH S
Prøv at gå ind på www.mobildebat.dk

Der er en masse som uploader sms og ringetoner.

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 11:00
Besvar, med citat
Newshunter Indmeldt: 01. sep 2005 Indlæg: 4688 Geografisk sted: Århus
Vælg en eller anden random lyd fra Worms spillene - Fx Worms World Party. Der er mange gode muligheder Very Happy

zerokill3r
Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 11:14
Besvar, med citat
Noob
Noob Indmeldt: 12. feb 2008 Indlæg: 17
er det ikke til at gå amok over hvis telefonen spiller sådan en lyd hver gang man får en sms? ...

Tænker bare hvis man sender og modtager 40-50stks om dagen, må det da være træls i længden?

vibrator?
Vis brugerens profil Send privat besked Add User to Ignore List
xelajd
Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 11:25
Besvar, med citat
Moderator
Moderator Indmeldt: 01. sep 2005 Indlæg: 7804 Geografisk sted: Horsens
zerokill3r skrev:
er det ikke til at gå amok over hvis telefonen spiller sådan en lyd hver gang man får en sms? ...

Tænker bare hvis man sender og modtager 40-50stks om dagen, må det da være træls i længden?

vibrator?

Well, nu får jeg sådan set heller ikke andet end 3 sms'er om dagen, eller noget i den stil... Jeg tænkte lidt på fx hjemis-bil-lyd måske? Eller noget andet sjovt...

Sønne: Kigger lige..

LarsJ: jow tak, hvis du gider Smile

Edit: Hjemis kan findes her: http://www.hjem-is.dk/Default.aspx?ID=2349 eller direkte her: http://www.hjem-is.dk/Files/hjemis/media/hjem-is%20klokke.mp3

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 12:15
Besvar, med citat
Sveder
Sveder Indmeldt: 02. sep 2005 Indlæg: 3806 Geografisk sted: Lige bag dig.... BØH!
på min Nokia 5800 har jeg valgt en af standard lydende. Det lyder som en "kugle der lander i en gryde"-agtigt.

Ellers har jeg overvejet et simpelt ubåds-ping.

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 15:58
Besvar, med citat
Stjerne bruger
Stjerne bruger Indmeldt: 27. maj 2008 Indlæg: 673
Her er en lille pakke med 5 toner fra min tlf. Derindblandt DSB tonen (Ret sjov når man får en sms i et fyldt tog).

http://rapidshare.com/files/298604715/tones.rar

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 19:12
Besvar, med citat
Semi Bruger
Semi Bruger Indmeldt: 02. sep 2005 Indlæg: 93 Geografisk sted: det mørke jylland
Har i lang tid brugt lyden af Timmy fra South Park der råber sit navn.. Skiftede en kort periode til en tone fra P3 "hallo det Teknik", (ekstra sjov hvis man hørte det i radioen) Men skiftede så tilbage igen da en af mine venner valgte også at bruge den...

Har uploaded dem begge..
http://rapidshare.com/files/298679117/mobil.zip.html

Skrevet: Tirs 27 okt, 2009 22:48
Besvar, med citat
Ægte Bruger
Ægte Bruger Indmeldt: 07. jul 2007 Indlæg: 1330 Geografisk sted: Slagelse
Jeg har denne her

En Mr. T inspireret "Mail motherfucker"

Vis ikke emner ældre end:  

Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1
Skriv nyt emne

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
© 2007 Sveden.dk | FAQ | Retningslinier | Ris & Ros | Bliv Sponsor | Kontakt | Statistik | Disclaimer phpBB | Mike Lothar