FAQ  Søg  Tilmeldte brugere  Grupper       Login  Tilmeld 

<  Sport  ~  Saints vinder Super Bowl XLIV

Skriv nyt emne
Oerred
Skrevet: Ons 03 feb, 2010 20:59
Besvar, med citat
Noob
Noob Indmeldt: 19. apr 2007 Indlæg: 13
EA har simuleret kampen i Madden NFL10 og Saints vinder. Det er fucking lol, jeg har ikke en skid forstand på amerikansk fodbold, men har alligevel valgt at spille på dem. Vinder jeg, får jeg 250 kr. - fingers crossed, haha Smile

Link til kilde
Vis brugerens profil Send privat besked Add User to Ignore List
Barca
Skrevet: Ons 03 feb, 2010 23:43
Besvar, med citat
Stjerne bruger
Stjerne bruger Indmeldt: 03. jun 2007 Indlæg: 549 Geografisk sted: skals, viborg
hehe cool nok!!! bliver en fed kamp anyways

Skrevet: Tors 04 feb, 2010 23:43
Besvar, med citat
Ægte Bruger
Ægte Bruger Indmeldt: 05. okt 2005 Indlæg: 1540 Geografisk sted: Århus N
Som kæmpe Saints fan gennem et stykke tid er jeg simpelthen så overglad i disse dage Razz

Dog kan jeg bedst lide når Saints er underdogs, så har de det med at overraske. Men uanset hvad, så bliver det en kanon kamp. Det bliver en fantastisk aften.

Geaux Saints !

"They called me Mr. Glass"
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger Add User to Ignore List
Madman
Skrevet: Fre 05 feb, 2010 10:25
Besvar, med citat
Ægte Bruger
Ægte Bruger Indmeldt: 07. jul 2007 Indlæg: 1422 Geografisk sted: Slagelse
Nogen der har specielle planer for aftenen??

Får besøg af 3 gutter, og traditionen tro skal der være masser af ædelse..

Jeg laver en masse hotwings, en bager (= får konen til at bage) en bradepande brownies, en anden laver banana cream pie, mens sidste mand bare køber chips og dip (selvfølgelig american grill)..
Drikkelse skal naturligvis også være amerikansk så har været i netto og købe en masse ½ liters budweiser.

Vi mødes kl 20 til en gang Madden 10 på PS3, og så skal der gives gas hele natten..

Og vi er 2 colts folk, 1 bears og 1 cowboys mand, så der skal nok blive råbt lidt Smile

God kamp...

Skrevet: Fre 05 feb, 2010 12:46
Besvar, med citat
Stjerne bruger
Stjerne bruger Indmeldt: 03. jun 2007 Indlæg: 549 Geografisk sted: skals, viborg
vi drikker sjældent det store denne aften, men lidt rødvin til maden og en bud eller to bliver det da det til. vores menuer har varieret en del, men sidste år fik vi en såkaldt superbowl menu fra bones, hvor der var rigelige mængder fritter, ben, hotwings og majskolber. ellers en ordentlig skudefuld is og hotdogs til natmad/morgenmad.

Skrevet: Fre 05 feb, 2010 19:23
Besvar, med citat
Bruger
Bruger Indmeldt: 02. sep 2007 Indlæg: 136 Geografisk sted: Toppen af Jylland!
Vi er 12 drenge der tager i sommerhus fra imorgen med swimmingpool und alles. Jeg tager min ps3 med under armen og så ska der ellers drikkes, spilles fifa og poker, bade osv osv osv. Søndag står vel mere eller mindre på det samme, dog er der købt ind til den store guldmedalje i ribs, burgere, pommes, pizza, chips og øl som skal fortæres søndag aften/nat/morgen. så der er næsten garanti for en kanon fed aften! Laughing - pisse fedt man skal på arbejde dagen efter Sad

Football for fans not for corporates!
Vis brugerens profil Send privat besked Add User to Ignore List
Reklame

Vis ikke emner ældre end:  

Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1
Skriv nyt emne

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
© 2007 Sveden.dk | FAQ | Retningslinier | Ris & Ros | Bliv Sponsor | Kontakt | Statistik | Disclaimer phpBB | Mike Lothar