FAQ  Søg  Tilmeldte brugere  Grupper       Login  Tilmeld 

<  Chit-Chat  ~  Muslimske kvinders tøjstil

Gå til side Forrige  1, 2
Skriv nyt emne
Boggy
Skrevet: Fre 05 feb, 2010 23:54
Besvar, med citat
Newshunter Indmeldt: 01. sep 2005 Indlæg: 4700 Geografisk sted: Århus
Åhh.. god debat ! Very Happy
Har lige samme holdning som Ylle. Er ikke helt glad for ideén med et helt tildækket ansigt eller hvor blot øjnene er fri. Det er ikke fordi, jeg mener, at de ikke har ret til at bære den slags påklædning; Jeg mener bare ikke det er passende.

Har da selv tænkt over 'buschauffør-situationen':
Det ligger sådan, at jeg er ansat i Lidl og derfor sælger tobak og spiritus. Det er godt nok kun sket én gang, at jeg har set en kunde iført niqab, men hvis kunden skulle købe tobak/spiritus (Måske er det ikke tilladt ifølge religionen, men episoden kan stadig forekomme), så skal jeg kunne kontrollere kundens alder udfra ID med billede..
- Hvad fanden gør jeg så? Very Happy

Sugardad
Skrevet: Lør 06 feb, 2010 02:57
Besvar, med citat
Bruger
Bruger Indmeldt: 07. nov 2009 Indlæg: 169
Tror nu ikke den situation kan forekomme, men er stadig fuldstændig enig i at de ikke burde have lov til at bare burka eller niqab så man ikke kan se deres ansigt. generelt set er det at skjule sit ansigt bare overhovedet ikke iorden i den vestlige verden for det ligger dybt i vores kultur, og det synes jeg ikke vi skal ændre bare pga. en minoritet som går med burka og niqab, selvom man normalt skal respektere folks religion, synes bare vi ofrer mere end vi får ud af det...
Vis brugerens profil Send privat besked Add User to Ignore List
mcp_dk
Skrevet: Lør 06 feb, 2010 11:23
Besvar, med citat
Sveder
Sveder Indmeldt: 02. sep 2005 Indlæg: 3915 Geografisk sted: Lige bag dig.... BØH!
Boggy skrev:
, så skal jeg kunne kontrollere kundens alder udfra ID med billede..
- Hvad fanden gør jeg så? Very Happy

Beder om at se billedID og derefter om at se personens ansigt for at kunne validere at det er korrekt Billede.
Hvis kunden nægter må du nægte at sælge varen,

Mere kompliceret er det ikke. Hun har sin frie ret til ikke at vise sit ansigt men dermed fraskriver hun sig nogle rettigheder. Deriblandt at kunne købe alkohol og cigaretter i Lidl

Vis ikke emner ældre end:  

Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 2 af 2
Gå til side Forrige  1, 2
Skriv nyt emne

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
© 2007 Sveden.dk | FAQ | Retningslinier | Ris & Ros | Bliv Sponsor | Kontakt | Statistik | Disclaimer phpBB | Mike Lothar