|
|
| McZpyro |  |
|
|

Ægte Bruger
Indmeldt: 02. jan 2006
Geografisk sted: Fredericia
|
Hejsa.
Årets AT-emne for 3.g-elever på landet gymnasier er netop blevet præsenteret i dag. Emnet er blevet "Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914".
AT går kort sagt ud på, at man kombinerer to fag fra to forskellige fakulteter, og laver et oplæg om det. Jeg havde forestillet mig, at jeg ville behandle noget med idræt og medier, da det er mine største interesserer.
Men emnet ligger ikke ligefrem op til det. Er der andre, der går og grubler over idéer, eller har nogen af jer andre ideer til hvad man kan kigge nærmere på? |
_________________ kanalsport.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
| Sugardad |  |
|
|

Bruger
Indmeldt: 07. nov 2009
|
| Du kunne skrive om vindmøller, der skete en hel del med vindmøller det tidspunkt du nævner, især i danmark, eller om biler og flyvemaskiner |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
| granzi |  |
|
|

Bruger
Indmeldt: 03. sep 2005
|
Ja emnet er lidt svært i forhold til det du gerne vil skrive om.
Men du kunne evt. kigge på doping og dens oprindelse, da det er en form for videnskabeligt gennembrud. Man kunne i forbindelse med dette se på hvordan medierne håndterede emnet.
Jeg ved selvfølgelig godt at doping inden for den tidsramme der er opgivet, er noget anderledes end det vi kender til idag, men så vidt jeg har kunne læse mig frem til begyndte man allerede at anvende nogen præstationsfremmende midler inden for den tid.
Du kan evt se på denne opgave http://tosev.dk/index/Bacheloropgave.doc |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
| vasegaard |  |
|
|

Super bruger
Indmeldt: 15. sep 2005
Geografisk sted: Hvidovre
|
Doping virker om det bedste emne indenfor afgrænsningen, hvis det skal være relateret til idræt.
Eventuelt kan den kombineres med DDR og deres "over"-forbrug af steorider under OL. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
| Martin--B |  |
|
|

Bruger
Indmeldt: 22. apr 2008
Geografisk sted: Lige her ?
|
| Du kan måske tage noget med De Olympiske Lege og deres oprindelse eller noget lignede.. |
_________________ Nogen gange tager sex 2 min - Andre gange går det rigtig hurtigt .... |
|
| Tilbage til toppen |
|
| One |  |
|
|

Ægte Bruger
Indmeldt: 27. okt 2006
|
| Hvis du kan finde en problemstilling, hvor doping indgår, så vil jeg meget gerne høre den, for jeg var til fagshopping i dag, som de så glamourøst kalder det, og gang på gang mente alle lærere, at det var en dårlig idé, da det allerede startede tilbage i det gamle grækenland.. ikke på sammen måde i dag, men det var der. |
_________________ jeg er dejlig <3 |
|
| Tilbage til toppen |
|
| Joker-Ultraz |  |
|
|

Stjerne bruger
Indmeldt: 28. sep 2005
|
granzi skrev: Ja emnet er lidt svært i forhold til det du gerne vil skrive om.
Men du kunne evt. kigge på doping og dens oprindelse, da det er en form for videnskabeligt gennembrud. Man kunne i forbindelse med dette se på hvordan medierne håndterede emnet.
Jeg ved selvfølgelig godt at doping inden for den tidsramme der er opgivet, er noget anderledes end det vi kender til idag, men så vidt jeg har kunne læse mig frem til begyndte man allerede at anvende nogen præstationsfremmende midler inden for den tid.
Du kan evt se på denne opgave http://tosev.dk/index/Bacheloropgave.doc
Den der bachelor opgave kan de da max ha fået 02 for ! ?? |
_________________ straf de tænder |
|
| Tilbage til toppen |
|
| granzi |  |
|
|

Bruger
Indmeldt: 03. sep 2005
|
Joker-Ultraz skrev: granzi skrev: Ja emnet er lidt svært i forhold til det du gerne vil skrive om.
Du kan evt se på denne opgave http://tosev.dk/index/Bacheloropgave.doc
Den der bachelor opgave kan de da max ha fået 02 for ! ??
Skal jeg så ikke kunne sige  |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
|
Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|
|